We might not be togheter ~

Slutade klockan 11 idag, hur underbart som helst! Blev genast till en doktor och drog hem till Ellen som inte mår så bra.
Naw, klart man ställer upp och kommer då och rår om henne! Kom nyss hem också, har knäppt some pictures ni får se.
Idag ska jag skriva ut 2 arbeten, och sedan vila resten av dagen om jag inte är med Alva senare efter/före hon varit med LemoneN. Får se hur det blir, håller er uppdaterade i alla fall! Föresten, på musiken så spelade jag + några andra tjejer in låten vi ska göra, sommartider det va jag, rebecca, sanna, tove, johanna och lazia som sjöng, lät riktigt bra må ja säga!
Och lektionen vi höll gick väl helt okej bra, bara lite knasigt, sen muntliga engelska gick också superbra, känns bra :)

Today's:






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0