Jag gick vidare, jag hittade nya möjligheter, det borde du också ha gjort.

"Ett samtal och ett fåtal sms, kan förstöra allt som låg på toppen när livet lekte, jag är inte din trasdocka,när ska du inse det?"




Jobbigt natt uffa, hade i alla fall Jonathan och Jossan att smsa med, fast Jossan somna och skrev "vad bra Emma, du är go du gomman" fatta man ju, hon va säkert helt borta den bruden och inte ens fatta vad jag skrev haha!
Näe men nog om det, nu ska jag fixa mig och sedan åker jag till Gävle med mamma min, mysigt!
Sen blir det crusing med Jossan och Ellen, inte alls nå taggad för det men sånt får man ta i det här läget.
åååh allt som va så jävla bra igår och nu är ingenting det, förstår mig inte på killar (VISSA).

Höres!

Btw. Alva ring/smsa när du ser detta, I need to talkt to you!
Och Jossan du kan ju också slå en pling, sötnosar!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0