I want to mess around with u ~

Lyssnar nog på en av världens vackraste låt.. Läget känns under kontroll i alla fall.
Va ute med Alva, mysigt men vart ju en riktig "debatt" där sista 20 minutrarna.. ;)
Jag känner att ja mår inte så bra, måste sova, måste gå till skolan imorgon.
Tur att jag ska va med Ellen sen imorgon, hon räddar nog min da där! ♥
Det är nog skolan och allt som tar på mig så hårt? Får se till att ta vara på dagarna och ha riktigt roligt!
Låter som en bra idee.

Spootify va i alla fall snäll mot mig, för när jag loggade in hade jg helt plötsligt 3 timmar och 20 min!



Linneas rum som jag bor i när hon är inte hemma..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0