3 pictures from my little camera ~

Spenderade denna fredags kväll med Ellen och min syster Linnea. Vi kollade på Narnia 3, och vad ska man säga? Jag ville inte se, men dom ville, döm rösta ner mig, och ja va så uttråkad så jag tugga på en kudde (wtf) och sen lossna en platta från tandställningen, kul näe ush. Orkar inte skriva när jag inte har bilder, men imorgon kommer de upp bilderna från de jag köpte igår, åh! :D




Har ju fått byta örhängen nu! tog hål för sex veckor, va ju allergisk. Sällan.


En sjukt snygg sommar outfit jag inhandlade på Gina igår, en "buister" liknande topp, en vit skjorta utan ärmar (kan man kalla det så?) Och ett par shorts, fast dom ska min syster få när hon fyller år, men whatever, hennes garderob är min graderob ! :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0