Varje gång jag möter din blick..


ssöt chey.

Tjohej sötisar,
vad har ni för er? jag kom precis hem... Har haft en slapp dag, skridsko åk på hällåsen, gick helt okej, alla killar i klassen är riktiga hockey killar så ja dom fick ha lektionen.. ;)
Sedan upp till skolan och skrev ett läxprov, sen jag hem o åt osv och sedan tillbaka.
Tyvärr är det ingen träning idag, så ska ut o springa/gå eller träna Zumba hemma.. :D
Slapp dessutom cafeterian,

Fia - Emmaaa
Jag - Vad?
Fia - Då blir det du som ska stå imorgon i cafeterian!
Jag - Va nej varför?
Fia - För Astrid är sjuk och Ofelia är det imorgon
Jag - Men då är jag också sjuk imorgon!
Ofelia - Jag med!
Donya - Jag kan stå!
Jag - Då är det ju löst, då kommer jag imorgon
Ofelia - Ja jag med!

Kung.. ;)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0