Sött.

Har ätit mina älskade nudlar nu, och bestämt kläder och fixat löshåret.
Skulle va i säng 10 hade jag bestämt med Eddie ringde så jag hann inte med allt på en gång :)
Nu ska jag ställa mobilen på alarm, och sedan skriva ut min bokrecension som blev klar precis i sista sekunden..

Kolla vad min lärare från sjuan skrev (nu har han gått i pension) Han är såå söt! :D
Jag minns när jag och några av mina kompisar kom 1.5 timme försent till en lektion, vi hade lååång lektion i matte tror jag att det va, i vilket fall så plocka vi blommor åt han, och han skällde inte ens på oss för vi kom för sent, världens grymmaste eller vad säger ni?:D


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0