Minnen finns alltid kvar.

Hmm Hej på er. Vad finns det att göra nu? Sova, låter lockande faktiskt.
Har dessutom ingetning att göra snackar bara med Hannes lite, saknad pojke det!
IMORGON SKA JAG FÄRGA HÅRET! NAJS VA? :):)
Det är lycka.
Dessutom hitta jag en massa bilder på mitt USB.


Bild som är nog över ett halvår gammal, jag och min f.d kompis Amanda om man säger så? :)
Kommer ihåg att jag klippe lite lugg på henne, och så gjorde vi fake på mig.
Sedan sprang vi runt och leekte i träd och hade oss, sen tappa jag en jättestor & tjock gren på hennes rygg,
fyy vad vi garva. höhöhö ! :)


Muums, jag vet att du dreglar efter den här "fjortissjuan" minen Alva.... ;)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0