Blondiner har roligare

Sitter i soffan och kollar op en film med mamma, inte så värst bra.
Men mysigt att umgås med min mamma eftersom det inte är så ofta.

Imorgon är det kickboxning, men jag får inte gå :(
Är rätt sjuk och låter väldigt lockande att stanna hemma imorgon.. Får se om jag gör det.
Håller också på att lära mig mer om kodmallar osv. Tycker att jag lyckades rätt bra med Jossans blogg.
Klura i ungefär en timme hur man satt in in header haha.. Men jag lär mig och det är ju perfa!

Nu när jag mer tänker på det tror jag att jag blir hemma imorgon.
Om vi ska besälla skoltröjorna osv imorgon kommer jag ju ändå få den eftersom jag skrivit i lappen.
Bara att mitt namn inte kommer stå men det kan ja skriva dit själv med vit tyg penna :) 
Men i vilket fall tror jag inte att vi kommer göra det imorgon eftersom ingen av killarna har lämnat in lappen och vi mpste skriva om osv.

Nu ska jag forsätta kolla på filmen och mysa, annars börjar jag 12 imorgon, härligt! ;)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0