Valborg, mys och underbara brudar.

Haft en super mysig dag i Gävle med Geir och Leo, även Ellen! Vi satt på ett cafe och chilla, asnice. Shoppade endast lite smycken, ni får se dem så småningom babes!

Firade valborg hos Jossan med grabbar, brudar och hennes familj, vi hade en egen majkasa och har smällt raketer osv osv. Kunde nog inte bli bättre, bilder kommer senare eftersom kameran är död och jag ligger i Jossans säng medans alla andra kollar på The ring. Skräckfilmer är värdelösa enligt mig, onödigt att se i huvudtaget man får inte något bra ut av det. så jag skippa det :)

Jag bloggar mer senare med bilder, så stay tuned!



Maria gjorde dessutom slingor på mitt hår, är asnöjd, ska bli mer sen :)
Rosa kluddet är för jag hade nyss vaknat, and you know.
Ser fjortis ut med whatever :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0