Min kväll



Så här ser min kväll ut just nu:

Skriva på so:n  ( Är uppe i fem sidor nu :D )
Plugga spanska gramatik
Träna ett pass zumba
Dusha, raka benen osv.
Fixa inför imorgon.
Äta något.
Kolla på Greys och sedan soooova! ;)

Ja.. Blir i alla fall något galen på min mobil, allt funkar förutom smsen?! Det går att ringa och ta emot samtal. Men sedan när ja skickar ett sms kommer det inte fram, och jag får inte heller fram smsen som skickas till mig.
Ibland kan det liksom komma in flera sms, som är skickade olika tider och sedan går det inte att svara bara ibland.. Alarmet funkar inte så jag kommer nästan försent varje morogon, inte alls bra.. :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer hos dig idag?:) kram!

2011-04-05 @ 17:47:12
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0