....



Idag blir det bara en vanligt
plugg dag, ska börja skriva lite mer på min uppsats om första världskriget.
Sedan ska jag träna lite, och framför allt vara lugn så jag inte börjar stressa, få panikattacker osv.
För det är lätt hänt, tänkte skriva en lista vad jag har framför mig..

8:e April Nationella i engelska - hör & läs förståelse
13:e April Nationella i engelska - Skrivförståelse
14:e April musik prov
15:e April svenska prov
19:e April spanska prov
20:e April So prov
20:e April Inlämnad uppsats på ca 14 + en powerpoint
5:e Maj mattenationella
11:e Maj mattenationella
20:e Maj photostory svenska

Och engelska läxa, spanska läxprov och prov osv.. Döda mig!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0