Duckiiieee!



Sitter och lyssnar på Hey Jude superfin låt! Kommer ihåg den sen i höstas då jag va.. rätt ledsen hela tiden?
Tror att det berodde mest på hösten, allt va grått osv.. Vet inte annars vad det kan ha varit? Började bara brista ut i gråt flera gånger liksom..
Kommer ihåg att jag gick in till Linnea flera kvällar och så, och vi lyssna på låten, underbart♥

Näe men har i alla fall skrivit klart engelskan, sen har jag bara sovit idag, fettsköönt!
Känns rätt dåligt att om 12 timmar kommer jag sitta hos Vickis och ha extra matte.. snyft :(
Men får väl ta det.. Får se om jag ens orkar gå till skolan imorgon, har knappt ätit på hela dagen..
Får i alla fall se till att inte vakna en kvar senare efter jag har börjat som förra gången höh.. :)
Godnatt honey's!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0