A new start, something to belive in.

Tänkte uppdatera nu lite , har haft en fullspäckad dag och inte en lugn minut känns det som.
Ni fick ett tidinställt inlägg med bilder från studion i alla fall..:D
Ellen gick precis, imorgon åker vi till Gävle, najs! Ska bla träffa Anna, våran barndomskompis.
Synd att jag inte hinner träffa Leandro då :( Men de blir fler gånger :)

Det kanske blir ändrade planer angående valborg osv. Men det visar sig, i vilket fall kommer jag ha det grymt.
Oavsett vad jag göra, står mellan två alternativ så ja ;)

Tänkte passa på att visa upp de här underbara topparna som jag köpte för ca 138 kr för båda två, det va rea på allt i hela butiken just den dagen jag va där. Dom siter sjukt snyggt på, ett perfekt sommarplagg till brun hy! Mums.. ;)




Soo my style you know fellas! ;)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0