15 åringen här va!

Nu är mitt år som fjorton (fjortis året) över.
Och vet ni? Jag har fått en laptop, och en kamera på det!
Så nu blir det bloggning till 100 % Men en super bra kamera, (Nästan för bra eftersom den tar upp allt, alla skavanker som jag och Alva brukar säga)
Min dag har i alla fall varit super, med undantag några sura utbrott.
Jag fick även pengar av mina grannar och min moster.
Och en present av Alva får jag i veckan, ikväll sover hon också är, hur mysigt?!
Vi har varit och ätit på Tasili, väldigt mysigt.
När jag har fixat photoshop kommer en massa bilder från kameran, jag och Alva har knäppt hur mycket som helst.
Även så har Pappa min fixat trådlöst, så nu kan jag sitta vart jag vill ! :D
Nu ska jag beställa lite stuffs, vad får ni se snart, så håll utkik!

Pappa & Mamma, jag älskar er, Tack!

♥Emma


Jag och min söta Mamma i bakrunden.



+ Några hundra lappar på det. Rik Chey ! :D  *Skryt*

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0