We all like new stuffs

Två av grejerna jag köpte i Gävle i lördags:





MaXfactor xperience, Ivory 40, 170 spänn, det är jättebra och billig dessutom!
Finns lite överallt, kicks, hm, åhlens, super bra !










Ny väska, complement bara ett impuls köp, behövde verkligen en enkel, lagom stor svart väska.
199 kronor på Åhlens, fanns i brun också, värt!

___________________________________________________________

Fysatan jag jag älskar att fota med systemkameran! Sket i den totalt förut men nu har jag fått en sådan "period" igen, det blir så sjukt bra bilder, exakt som jag vill ha dom! Nu ska jag renskriva svenskan på datorn, och sen skriva ut det och so/no arbetet, känns rätt skönt faktiskt, inget krävande. Imorgon åker jag till Gävle med Mamma, igen och då hakar nog Jossan på. Trevligt.


Kommentarer
Postat av: JOSSAN

Hejhej. Ville bara slänga in en slusksnabb kommentar. Fin väska och bra sminkval. Ha en bra kväll. mvh JossN

2011-05-25 @ 18:51:06
URL: http://jjosefiinesplace.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0