Today is a new day.



Hej allihopa!
Hur har eran dag varit? Själv har jag nyss kommit hem från träningen och ska hoppa in i duschen, härligt.
Skolan idag va seg som bara den världens mysigaste "danslektion" imorse.. höhöhö ;)
Känner att jag inte alls har tid för att blogga, två prov på onsdag.. Nationella i NO och omprovstid spanska.
Och om inte nog skulle jag göra klart ett kapitel i matteboken gjorde ett avtal om att göra lite varje dag under lovet, och vet ni? Jag öppnade inte ens boken inte bra alls... :(
Kommer få gå på påsklovsskola, vafan?!
Jag fick i alla fall VG i slutbetyg i Relegion så nu ligger jag på ca 215 poäng! Najs.

Men vi hörs lite senare om jag inte somnar, kram!





Kommentarer
Postat av: JOSSAN

Va kul, grattis :D

2011-03-14 @ 19:04:00
URL: http://jjosefiinesplace.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

Va kul, grattis :D

2011-03-14 @ 19:04:03
URL: http://jjosefiinesplace.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0