Klippa!

Nu ska jag göra ett sista försök till att rädda mitt löshår, jag klippte det för ca 2-3 veckor själv.
Så det ser förkäkligt ut med en massa hack osv, åh vet inte ens varför jag gjorde det :(
Men det ska nog fixa sig! Måste även beställa större clips, så det håller. Ska tjata lite på Mamma först eftersom jag är pank nu. höhö :)

Det är dessutom jäääätte kallt här, värmen funegrar typ inte?:( Men pappa fixa det nyss så det börjar bli lite varmare, börjar få lite utslag också, jag är allergisk mot kyla och värme. Har ni ens hört talas om att man kan vara det? Det är jätte ovanligt och jag får inte basta för då kan jag svimma och i värsta fall dö, och jag får helst inte va ute i snön om man säger så. Uffa :(

Men nog om det, hörs lite senare! :D


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0