Hos Alva.

Sitter hemma hos Alva, vi har inte gjort så mycket.
Men tidigare på kvällen va vi med Eric, blev rätt mycket flummatacker, jag och Alva kan bli väldigt upptaggade.
Ikväll sover hon hos mig, och vi ska "lana" sims hela natten.
Haha undra om det går bättre än igår då vi gick och la oss.
Vi ska instalera en massa expansionspaker och sådant på min laptop, och ladda ner en massa stuffs.
Då har vi något att roa oss med! Om inte Alva tjatar om att datorn ger stålningar och man kan dö..
Hon är allt för härlig hon, och det är hennes familj med :)

"Ska vi inte leta fram något gott till Emma då?"

Haha, nu ska vi nog gå hem till mig tror jag. Hörs senare :)


2 år gammal bild på oss, jag hade röd/brunt hår där ! :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0