Mors dag!

Idag är ett morsdag, älskar dig mamma! vi har fikat och gett henne 1000 kronor plus ett litet lejon jag och Linnea vann igår på marknaden, hon är ju lejon i sjärntecknet så de passa perfekt!
 annars har jag inte gjort så mycket, varit med Alva.
Har också lagt ner timmar på att fixaa designen, header och allt men ändå är ja inte riktigt nöjd. Texten förstör headern där uppe haha men jag orkar inte ändra och fixa nu.
Imorn är det redan måndag, jag orkar verkligen inte! Har bestämt att ja skiter i idrotten och gör muntliga svenskan.
Bra plan höh. Jossan och Ellen har ju åkt till Tyskland också :(
Överlever väl ändå. Jonathan kom hem idag! :)

Men om 2 veckor är det ju sommarlov typ! Och jag går ut 9:an, längtar som en tok, slipper norrtull och alla (vissa) skit människor i klassen under. Sen fråga mamma va jag vela ha som avslutningspresent (låter kanske bortskämt,) och har siktat in mig på en väska som jag vill ha, hoppas jag får den. Men behövs inte egentligen :)

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0