Mat.

Tänkte berätta för er på bloggen om mina nya matvanor.
Jag har slutat äta kött helt (förutom skinka på toast), tänkte pröva att inte göra det, för att se hur länge det håller osv. Nu mår ja bara illa av tanken av att äta det, kanske bara för ja varit utan sen 2 maj?
Har däremot slutat med godis helt, chips osv, men har en dag i veckan då jag får äta popcorn eller chips, och det är på lördag om jag är med en kompis, annars inte :)
Och nej detta är inte en DIET. Jag för det för min egen skull, för variera lite grann, så nu vet ni det! :)



detta åt jag nyss, pommfritt och något annat som jag inte vet vad det är medans dom andra åt korv ((:

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0