Varje gång jag möter din blick vänds världen upp & ner.



Har inte haft en toppen dag precis.. Jag vakna klovkan 08.45.. La en blick på klockan och la mig till rätta i sängen under täcket, tänkte på vad jag skulle hitta på denna lördag, en sekund senare flöööög jag upp ur sängen och kom på att det va tisdag och jag hade börjat för en kvart sen. Hann inte tänka mycket, för en kvart senare kom jag in ruffsig i håret till Vickis, pinsamt läge hehe.. :)
Gick i alla fall med till Rebecca på lunchen för att sminka mig och fixa håret.. ;)
Näe men sitter i alla fall och kollar på ett första världskriget program på 2:an.. Har det i läxa, :)
Hejdåhej!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0