Norralla inatt igen!

Sover här innat igen, supermysigt! Bara nu att Josefine har stordissat mig för Lelle, så nu sitter jag ensam vid datorn medans hon snackar med han på datorn, snyft, sitter ensam i ett hörn och tänker hemska tankat om döden.... Nej jag skojar bara, Hahah, men ah.. ;)
Helgen som kommer så åker vi till Gävle för att träffa honom och shoppa lite, supernajs!
Nu ska jag leta någon passande bild och sedan snart är det Earth Hour. Då ska vi mysa till högsta nivå! :)


Här är en bild som beskriver mina känslor... jag är ledsen i ögat som Lotta säger.
Haha! Faktiskt så togs bilden ett tag efter då Jossans fågel hade bajsat på mig.
jag fick panik och Jossan fick springa o tvätta medans jag fick låna Fridas tröja hihi.. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång är du? :) du ser rätt så kort ut.

2011-03-26 @ 21:38:11

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0