All I want is your lips next to mine.






Varför pluggar jag inte?
Varför gör jag inte det när jag vet att jag har ett stort läxförhör imorgon?
Jag pallar inte, jag gör inte det, men ändå så vill jag så gärna, skoltrött? Något enormt ja.
Jag måste... Jag vill.. Men jag gör det inte, jag blir så sjuuukt förbannad på mig själv.

Ska försöka åtminstone, så tvättar jag bort tha makeup och sedan myser jag ner mig i soffan med poopcorn, täcke och SO:n, hoppas det blir något mysigt.. :)
Så det blir nog sista uppdateringen för idag, hade även planer imorgon men de sket sig, men äsch :)
Har i alla fall två träningar tätt intill varandra imorgon så hinner inte uppdatera, sorry!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0