Nytt

I väntan på något roligt håller jag på att fixa håret och byta om.
De är en stor förändring, eller egentligen inte, bara lite, men det tog lång tid i alla fall.
i 7 timmar i torsdags blekte jag och Ellen mitt hår ungefär 4-5 gånger, (inte hela)
Sen så åkte vi hem till mig och sov, sen dagen efter så forsatte vi hela dagen.
Sen färga vi svart och en annan färg, sen efter några långa timmar så va det klart, plus har min hud frätit bort lite i ansiktet, inte ett dugg kul!!! Och så har det lossat en massa :o Nej fy, men de syns inte i alla fall.
 bild kommer sen om jag vågar.
Nu ska jag forsätta med mitt, fast jag har vääärldens mensvärk, och mår illa och mitt huvud sprängs snart. stackars mig..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0