Januari 2010

Tänkte skriva en sån hära År Resume, inte för jag har gjort något speciellt intressant under det här året..
Men ja, det får väl bli som det blir :)



Januari månad, min moster va här och hälsade på, hon hade åkt ändå från Italien.
Nu har jag inte träffat henne på ett år! Jag saknar henne hur mycket som helst..
Dessutom så va det ju i Januari jag blev tillsammans med Tomas, så  det va ju bara han då.
Det enda jag gick runt och tjatade om, jag måste ha varit väldigt jobbig.
I alla fall så va jag ju bara med han och nästan ingen annan för den delen.
Jag hade också min filmkväll som jag brukar ha efter jag fyllt år. Men det här året skippar jag den.
Ehm.. De va väl allt :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0