Hair.

Jag vill göra något annorlunda med mitt hår.. Kanske rött? Med rött löshår svallande :D
Eller brunt med mörkblonda och ljusbruna slingor i.. Fan va snyggt!
Äsh, jag har ju nyss färgat, men jag tröttnar alltid och vill pröva på nytt hela tiden haha.
Nu läre jag i alla fall låta håret vila,
ha hårinpackning och en massa sådant, för bleker.. Det gör jag aldrig igen det kan jag lova, det har lossnat en massa, håret faller av, det växer ut nytt som blir stubb, och det blonda ja hade i luggen är grått. Tur att det är svart över så det värsta inte syns, men om man lyfter så ser man :(
Kanske bara färgar svart en sista gång och låter de vila till sommaren?
Och sedan färga rött, brunt eller något.
För det är verkligen inte fint med grått ju.. Och de rosa vill jag ha kvar, bara föratt. Men inte på båda sidorna, för somsagt det är ju grått på ena sidan, så de färgar jag nog bort. Men det blir väl bra ändå i guess :)
Sen när den rosa färgen tvättas ur (efter några dushar) Så är det platina blont, så de kan väl se bra ut. (Hoppas jag) =D




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0