Fixat Bloggen

Har hållt på i timmar nu känns det som, eller det har jag ju eftersom jag började imorse.
Fixat hela bloggen, smådetaljer och inte sånt som man lägger märke till.
tex så har jag lagt till en signatur, rosabandet grej, profil bild, och så man inte kan kopiera osv.
Dessutm har jag lärt mig en massa andra grejer som är bra för bloggen.. ;)
Hela designen gör jag om när jag har några bra bilder och så till den :)
Nu har alla slutat skolan tror jag? Så då kanske det finns någon rolig att prata med iaf.
Imorgon blir jag hemma antagligen, för jag kan inte äta och så och det är jättejobbigt.
Rolig helg? Nae. Nu ska jag be Mamma köpa nudlar så jag kan ha något att sööörpla i mig hihi ;)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0