Duktig.

Duktig chey ja, tränat Zumba i 20 minuter, wiho.. Även pluggat Matte!
Under dom senaster timmarna har jag fått världens skratt annfall i min ensamhet hihi. Ovanligt.
Men en viss Josefin Enström är nog världens skönaste person!

Fick även ett present kort, 150 på HM tack Astrid!
Bara för jag va så duktig på gympan idag, köre mot Astrid och Rebecca själv jao. Lazia gjorde inget förutom att sura på mig för jag tog ALLA bollar smäsha alla skit hårt och vann oh yeah!
Haha nerå, men det är sant :blink: Fick för jag hade fyllt åt dock.

Nu ska jag hänga tvätt, roligt va? Nae. Sen väntar Sängen på mig, upp tidigt imorn och dusha osv.
Hörs sen sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha våran humor :D

2011-01-18 @ 19:27:02
URL: http://jjosefiinesplace.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0