Vidrigt....

Om ni någonsin sagt en dum komentar mot någon som gått förbi, skrivit på någon skåp utan anledning eller driver med en, sluta med det, för det sårar innuti. Det är mobbing, de är små saker som man kanske gör mot någon som den andra mår piss för. Men vissa, riktiga idoter mobbar för att få ett gott skratt ett tag med sig och sitt "gäng"
Sen när man träffar någon av dom ensamma så kommer det inte ett ord ur dom på käften.
Sjuka personer, sjuka jävlar som inte har något liv alls, stört verkligen, aldrig varit med om något sånt här.
Sluta, det är så sjukt elakt och vidrigt, är det nödväntigt att alltid skriva samma sak om och om igen på ens skåp? Eller säga dom där små komentarerna när man går förbi, eller skrika ut personliga grejer om en.
Ni vet inte ett skit om vad jag gjort med han, eller vad jag har gjort annars.

Jag vet inte vart jag vill komma med det här inlägget, bara med att allt är inte så bra.
Och mobbing läre stoppas. Det är inte som ni tror att de är, att överdriva existerar inte just nu.
För det är allvar, det är det.

Jag känner mig så himla kränkt, sårad och ledsen.
Även fast jag kanske inte visar det.



Edit: Det här inlägget skulle ut för ca 4 timmar sedan, men vågade aldrig lägga ut det då.
Men nu orkar jag inte bry mig om vad alla säger, det får va som de är.


Kommentarer
Postat av: zeneh

åh..älskling <3

2011-02-01 @ 21:42:50

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0