Önska mig lycka till!



Pappa släppte ner två häften til mig då jag satt i soffan och hade såå mysigt..
KEMI, jätteroligt va? Nej, för det är de svåraste ämnet i NO som vi ska ha nationella prov i..
Och så ligger jag ett år efter har förlorat ett helt år i just det här ämnet. Pappa hade ett lååångt samtal med mig.
Tur att det inte är mit fel utan min störda klass som jag gick med i 7:an och 8:an som gjorde att vi aldrig hann börja med Kemi, hur stört är inte de? :( Nu måste jag plugga som en tok för att få G. Och jag som helst vill få liiiite högre.. hur jobbigt som helst..
Önska mig lycka till med det här... Kan nog behöva det!


Kommentarer
Postat av: viktoria - VINN ROSA PIERCINGSMYCKE!

har ni nationellt i kemi? :o det hade inte vi.. Hoppas det går bra för dig :)

2011-02-08 @ 16:32:42
URL: http://viktorias.nu
Postat av: viktoria - VINN ROSA PIERCINGSMYCKE!

ja det förstår jag :o men du kommer klara det jätte bra :)

2011-02-08 @ 16:57:07
URL: http://viktorias.nu

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0