Love u !

Hello sweetie's! ;)

Sluta ungefär vid
3 tiden, rusa hem snabbt och sedan iväg igen hann knappt andas höh.
Men begav mig mot Zumban, tränade i ungefär en timme, super!

Har egentligen ingen lust att blogga alls, men gör de för er skull haha :)
Jag är på ur dåligt humör, menshumr, woosh kul va? Nja nej.
Blev även inlåst i biblioteket med världens jobbigaste person, låter som jag haft en toppen dag haha.
Nej nu ska jag sluta klaga. Jag hade bokat in en akut tid med Pär imorse.
Så nu är det gjort. Jag har sökt till gymnasiet, vad får ni veta liiite senare, jag är ännu inte 100 % säker.
Men det löser sig alltid, right? :)
Åh fick dessutom världens sötaste komentar av en tjej att hon tyckte jag hade grym klädstil, tack ännu en gång super gulligt, blir så himla glad! :D


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0