Glad alla ♥ dag!

Hello Sweetie's!
Glad alla hjärtans dag på er! :) Tror nog att alla i hela Söderhamn har skrivit det på facebook nu höhö..
Vad hittar ni på idag då? Myser med pojkvännen eller något annat mysigt? :)
Själv kommer jag bara vara hemma, med familjen det är mysigt det med.
Jag har super ont i magen.. Men stog ut skoldagen ändå, fick göra prov ensam.. Skrev en uppsats om min familj, lite händelser osv, sen upptäckte jag att man skulle läsa högt inför varandra, glöm att jag gjorde det ;)
Nu ska jag plugga matte, ska göra provet på Onsdag, och 17 i min klass fick IG, och 5 G. Bra jobbat 9E! Eller inte.





Naw, min mamma va riktigt gullig mot mig imorse :D

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: vsg:D

2011-02-14 @ 16:40:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: stella

haha, snäll syster! :)

2011-02-14 @ 19:28:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0