Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Jag hatar idioter som mobbar.
2. Jag är livrädd för pekingneser.
3. Ingen vet så mycket om mig egentligen, för jag säger aldrig något till nån när jag verkligen mår dåligt.
4. När jag inte pluggar får jag VG/MVG och när jag pluggar skiten ur mig får jag bara G.. wierd.
5. Jag hatar mitt arbetslag i skolan
6. Ogillar fjantiga fjortisar som sminkar sig till katter osv och lägger upp bilder och skriver "oseröst"...
7. Det är kaos i hela min släkt, morfar är en idiot, vet inte vart min mormor är, min farbror är alkolist, min faster är död, min fasters man har en sjukdom.. Ja vad men kan man säga?
8. Jag brukar bli riktigt jävla skoltrött och bara stanna hemma från skolan i några dagar.
9. Jag hatar folk som härmar en, jo visst spelar ingen roll om man har samma tröja, parfym eller något med om det upprepas om och om igen och en annan köper EXAKT allt likadant är det inte kul!
10. Jag hade aldrig gråtit inför någon av mina vänner sen i sommras, men ändå har tex Alva sett mig gråta 3 gånger, och Ellen har aldrig sett mig gråta och båda dom har jag känt i hela mitt liv.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0