Alva ♥

Hellu ! Haft en bra dag? Jag hoppas det sötnosar :)

Själv har jag gått till ungefär lite över 4 idag.
Hade ett stort matteprov, och vet ni? Jag klarade det med :D
Bara en liten sak... Jag klarade provet med poäng, man skulle ha 15 för G tror jag? Och jag hade mer än så.
Bara de att jag inte kunde några tal alls om ekvationslösningar det här med x och y ni vet?
Så jag ska få extra uppgifter om det :( Inte alls kul men det löser sig!
Det va huuuur lungt och skönt som helst i skolan idag, åttorna va borta på prao.
Jag älskar Onsdagar!
Nu ska jag baka kladdkaka och gå över till Alva, den sjuklingen... Tänk att jag får ta hand om henne :D

Gjorde också en finmiddag med Anton och Tove på hemkunskapen, HEJ MVG! Haha nerå, men Hans läraren bara ääälskar mig, jag va den enda som fick MVG osv förut ;) Najs va?
Gick super bra för oss också, men rätt kul faktiskt, vi funka bra ihop som en grupp :D Super!

Hörs lite senare, kram!

 


Kommentarer
Postat av: JULIA ERIKSSON

sv; men gud vilka idioter! säg till så kmr jag och spöar upp dom ;)

åh vad kul att det gick bra :D

2011-02-16 @ 17:44:14
URL: http://[email protected]

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0