(:

 
Jag har insett att det går inte att börja plugga till ett prov dagen innan
Jag lyssnar på Johann Sebastian Bach
Jag pratar om ganska mycket onödigt.
Jag tycker om min familj.
Jag avskyr när folk ljuger 
Mina bästa vänner består av två stycken.
Min första vän Jonas Björkis.  
Kärlek är en oskriven regel.
När jag borstar tänderna så lysslar jag alltid på musik.
När jag lagar mat blir dett ett MVG i betyg. 
Jag är rädd för mörker 
Den värsta känslan är när man nyss har avslutat ett "förhållande"
Den bästa känslan är när man är riktigt kär i någon som är kär i en själv
Jag är bäst på att tappa saker i marken med höger hand.
Jag är sämst på att plugga, känns det som..
Om jag va ett djur skulle jag vara en koala.
Jag kommer alltid att älska min mamma.
I sommar ska jag inte alls vara i söderhamn. 
Sist jag grät var igår.
Det finaste som finns är J
Jag kan
 inte spela någon som jag inte är 
Jag kan aldrig bli nöjd
När jag bakar så blir super!
När jag vaknar på morgonen så ligger jag och myser i sängen.
Just nu tänker jag på musikprov. 
Innan jag går och lägger mig smsar jag, läser eller lyssna på musik♥ 
Idag har jag pluggat i ca 3 timmar
Ikväll ska jag duscha,sova 
Jag vill verkligen komma in på IB.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0