It's friday i'm in love.

Hej på er! Nu är jag hemma i Söderhamn igen, dagarna har varit helt enkelt underbara.
Och igår träffa jag Elin, min syster och hennes barn, de va ännu mer underbart.
Det är obeskrivligt, hon är värlens coolaste, tuffaste starkaste och ärligaste som finns.
Det va så sjukt kul att träffa henne igen, och nu hoppas vi på att ha kontakt i forsättningen.
Det har varit jättejobbigt för mig attinte ha det. Men allt ordnar sig tillslut.
Har en massa bilder som kommer upp senare, och även en el shopping!
Är helt slut efter gårdagen, små barn kräver mycket, men dom va så himla fina.
Tågresan va dock inget roligt, inte kul att sitta med knarkare/alkolister.. :(
Men nu är jag i alla fall hemma, och håller på rensa mitt skrivbord för det ska bort!
Vid 1 tar jag en sväng med Ellen ner på solariumet och sedan tar vi en jogging tur.
Och imorgon vankas trevligheter i Bollnäs. Riktigt taggad för det nu och det känns bra :D


Bild från tåget påväg dit!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0