I like this life.

Livet är undebart, jag älskar den här staden, det känns som hemma, det gör det verkligen.
Det känns så bra att ha en lägenhet ensam på morgonen, göra allt i sin takt, välja vad man ska göra.
Kanske därför jag vill flytta? Jag vill ha denna frihet. Bara för man flyttar betyder de inte att man kommer supa varje kväll eller vara ute på stan hela tiden som vissa tror.

Igår va det en underbar kväll, vi åkte till birsta och shoppa i timmar, fick med mig lite hem inte så mycket. Sen åkte vi till studion, ska försöka få med mig någon hit nästa gång för då får vi spela in en låt :D
De vore sjukt häftigt. Det tycker jag i alla fall! :)
Nu ska jag ut i solen, och senare ta en tripp till stan, vi hörs bloggreaders!

Åh.. Kolla vad jag hitta! aw!










Ikväll ska vi träffa min syster Elin, det va 6 år sedan nu, hoppas det lättar lite nu... :)











 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0