Emma fyller fjortIIzZ ~ år 2009



Dagen innan satt hon och förberredde sig med vackra "Emma" Ballonger, stolt!


Knäpper sedan kort på ballongerna som hon sedan kan visa upp på bildagboken (som det gällde på den tiden)


En trött tjej med snyggaste lakan vaknar....



Plötsligt teleporterar hon sig och sina lakan till en annan säng under, mystiskt..


Får sedan ett garn (Ja ni läste rätt) att följa genom huset, NygrenTradition!


Efter hon hittat alla presenter (OJ VAD MÅNGA!!!!!!!) öppnar hon dom i tystnad..


Sedan trodde jag att jag va en snygg, galen, vild fjortis med hundra vänner som jag inte hade.


Snyggaste tårtan.. Kan medge att jag åt upp den själv, ingen fick smaka!!



Stolt, bara för jag är längre än mina två systrar och moster på bilden!


Sen vart det mat, jag fick ta först! YEY!


Första fjortisfyllan! På festis ofc.. Lägg märke till riset på tacosen och dippen framför mig, ett stort peruanskt måste!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0