Godmorgon


Hej hej! Gick inte så bra för oss att vara vaken hela natten.
Och alarmet gick för 35 min sen och Alva sover fortfarande medans jag sitter i köket och bloggar.
Får se vilken tid idag vi tar oss till stan, vi ska ju äta frukost och allt så jag tror inte att vi hinner iväg till 11 i alla fall.
Men kanske vid 12 tiden, aja inte så viktigt.
Jag håller däremot på att ladda ner msn 2011 eller vad den hette? Har bara hört negativt från de, men man måste ha den versionen på min data, annars kan man inte logga in alls så det är väl bättre än ingenting.
Så snäll som jag är ska jag fixa frukost, sen väcker jag söta lilla Alva :) Hörs!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0