God Jul!

Perfekt med en ny blogg på självaste julafton.
Får bli min julklapp till alla som läser, om det nu är någon haha :)
Julkänslan kom igår, då jag och min familj kollade på Grinchen, en tradition.
Och idag har dagen bara rullat på, och nu är det kväll igen.
I alla fall så kom grannarna vid 1, vi åt julmat och hade det allmänt mysigt.
Sedan va det ju Kalle Anka, ett måste på Julafton, därefter julklapps öpnning.
Fick inte så mycket, fick pengar istället men jag är nöjd med det jag fick ändå :D



En bok jag verkligen rekomenderar, jag läste ut den på ett par timmar bara.








Inköptes igår med mina betygs pengar, NYÅRS SKORNA?!

Även denna ropade på mig i affären igår.. Hade på mig den en stund idag också.

♥Emma


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0