ÅÅÅH!

Fy vad sur jag är! Går inte att beställa nå kläder och sådant just nu..
I alla fall så va Alva här en stund, vi kollade på Farsan :)
Nu lyssnar jag på musik och kollar lite på löshår, jag blev fast!
Imorgon så kommer min syster hit från Sundsvall, sen ska vi handla lite och vid 2 tiden så
ska vi över till grannarna och äta engelskt julbord, hur mysigt som helst, även det är en tradition.
Och om jag hinner klämma in någon tid ska jag på stan med Alva en stund med.
Vi får se hur det blir, nu ska jag brottas med min sega dator, vill lägga ut bilder från julafton *host*på mig*host*vi hörs :)

♥Emma


Vad Ugly vi är.. Kör osminkad idag :)


Kommentarer
Postat av: hamid

snyggg du e

2010-12-25 @ 22:12:01

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0